dec
7

B. City Pub

Címkék: budapest kocsma | Szerző: falsestuff | 10:53 pm

A Bísziti még mindig jó sokáig van nyitva és újdonság a Sopronira cserélt szortiment - pofátlanul olcsón lehet csapolt Fekete Démont inni (270 Ft).

Felszolgálás se rossz, a mosdók még mindig kritikán aluliak, de lehet színészfotókat, illetve egy elszabott Utolsó Vacsora-értelmezést bámulni a falon. Az egyébként milyen koncepció része, hogy rengeteg tükrös felületet helyeztek el a falakon??

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelka.blog.hu/api/trackback/id/tr982500936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tycho.Brache 2010.12.07. 23:54:24

A koncepciót már Prágában is volt, aki észlelte, a lényege az, hogy így jó eséllyel meg tudja állapítani a kedves vendég, hogy alszik-e már, vagy nem.

falsestuff 2010.12.08. 07:11:26

@Tycho.Brache: azért lehet, hogy ha valami hülyeségről magyarázás közben pillantja meg magát az ember, az se haszontalan. csak sehogy se kellemes..

JanDítě 2011.04.09. 13:20:41

hát nekem most jár le a cseh kinttartózkodásom, 2 év..(emlékszel rám?néhány email váltottunk anno)nos,miután megtudtam hogy hazamegyek első dolgom az volt cseh sörözők után kutassak pesten.a legnagyobb megelégedettségemre szerencsére van, nem is egy. külön öröm hogy Černá Hora is van a pivo-ban bár ahogy olvasom elég kicsi a hely. na mindegy Velem és Kvazar a két legfinomabb sör amit 2 év alatt itt ittam kapható ez a lényeg bár árakat nem láttam. itt Brnoba a Kvazar 37 korona, ami nem éppen olcsó de megéri.nincs esetleg tudomásod arról hogy a Pivoban mennyért mérik ezt a csodát? :) (lehet blogoltál már róla, csak nem olvastam)

falsestuff 2011.04.09. 19:29:40

@JanDítě: passz, még nem voltam a pivoban, de majd talán erre jár valaki a témában kompetensebb sörblogger és elmeséli!

falsestuff 2011.04.22. 21:53:49

véletlenül kimoderáltam ezt

pif:
@falsestuff: @JanDítě: pivo.hu
kb 450-700 között vannak a sörök, ami hazai viszonylatban korrektnek mondható, lévén a környéken 400 körül csapolják a Borsodi-Ászok-Soproni löttyhármast

falsestuff 2011.04.22. 21:54:21

már amúgy sopronis szorti van, fekete démon, ilyesmik, meg december óta nem voltam
süti beállítások módosítása