aug
3

Running up that hill

Címkék: sör cseh | Szerző: falsestuff | 10:18 pm

Aerobikedzéshez nem volt kedvem, úgyhogy felkerekedtem meglelni a helyi sörfőzdét, ahol a Rampušák névre keresztelt sört készítik. Gondolnátok, mennyire komplikált biznisszbe vágtam a fejszémet?! A sörgyár nem központi fekvésű, ám nem lehet főztjüket helyben kóstolni. Felvérteztem magam térképes segítséggel, és hosszas barangolás után találtam csak rá az étterem-bowling klubra, ahol belekóstolhattam a szűretlen (kvasnicovy) ósforrásba.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A domb tetején leledzik ez a hely és a panorámás kertben helyezkedtem el a maradék házi feladattal - bizooony, ismét naagy Pohoda! A vidéki kisebb sörfőzdék termékeinek jellegzetes illata és frissessége ebben a sörben is gyönyörfakasztó volt, mint afféle mézes nektár, de nem gejl! Nem ragozom tovább, jó?

Egy korsó 20 korona, ráadásul mondom, édeni körülmények közt fogyaszthattam el. Aztán persze az is lehet, hogy ennyire jól esik egy kis magány, egy kis saját fejem után menés.

Mindenesetre éljenek soká a kis sörfőzdék!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://rebelka.blog.hu/api/trackback/id/tr891286970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maminko 2009.08.03. 23:05:01

Na végre, hogy ilyent olvasok, kezdetektől efféle élményeket kívántam neked:-)

Gabibácsi 2009.08.05. 12:56:51

Izgalmasan hangzik a sörtúrád :) Csak nem a Komló és Tsa. Utazási Irodával intéztetted? :)
Válaszoltam az sms-re amit vmi cseszlovák számról írtál nem tudom átment-e. Jó légy, vigyázz magadra!

falsestuff 2009.08.05. 13:19:49

@Gabibácsi: hmm, úgy tűnik én vagyok a Komló Travels, egy személyben!

SMS megérkezett, és hát nem vidám dolog, hogy ismét baleset ért...jobbulást az ujjadnak, és az Isten szerelmére, vigyázz magadra kicsit jobban! :o

LaMonteOld 2009.08.06. 17:30:38

Pohoda!!

Ma én csak Dréher által palackozott (kifőzött?!?) Kozelt ittam, ráadásul a panoráma is csak a belső betonudvar volt azzal két árva tujával, de annak ellenére hogy azt mennyire élveztem, megint irigykedni támad kedvem. :P :D

falsestuff 2009.08.06. 17:59:58

Pohoda Néked is, meg a tujákoknak is!
én meg már megint szégyellhetem magam :o
süti beállítások módosítása